Історія школи

В одному з мальовничих куточків древнього Львова по вул. Іларіона Свєнціцького розташована середня школа № 27.

1946 рік пам’ятний в історії школи як рік заснування. Першим директором її був Кисельов Григорій Федорович. На початку заснування школа була неповною середньою, жіночою. Навчання велося російською мовою, у 17-ти класах навчалось 600 учнів. Вчителі проводили велику роботу по ліквідації не писемності серед мешканців мікрорайону.

У 1954 році середня школа стала мішаною. У всі класи стали примати хлопчиків.

У 1955 році школа переведена в приміщення по вул. Інститутська, 15 (тепер Іл. Свєнціцького). Дане приміщення побудоване в 30-х роках для педагогічного закладу “педагогіуму”. У 1939-1941 роках тут навчались студенти вчительського інституту. У час німецької окупації приміщення було пристосоване для біржі праці. Протягом 1944-1954 років тут був державний педагогічний інститут.

У 1955-1970 роках школу очолює Солоп Ганна Пилипівна, саме завдяки їй було обладнано кабінети, майстерні та закуплено спорядження для спортивного майданчика. З 1965 року школа стала українською.

1970-1990 роки. Директором школи стає Антонюк Володимир Максимович, він приділяє велику увагу модернізації навчальних кабінетів, обладнанню її сучасними ТЗН. З 1989 у школі запроваджено вивчення основ дизайну та створено класи архітектурно-прикладного профілю. Понад 20 років творчо трудилися на посаді заступника директора школи Мацкевич Галина Трохимівна та М’якуш Софія Іванівна.

Із 1990 року директор школи Прокопенко Володимир Дмитрович. Це керівник нового типу. Він глибоко вивчає проблеми та вміло організовує їх вирішення. Неодноразово нагороджений подяками за сумлінне виконання службових обов’язків, вагомий внесок у розвиток і виховання учнівської молоді. За часів його керівництва школа набула більш сучасного вигляду і добре розвинулася. Протягом 1990-2012 років працював ще й учителем фізики.

Із 2012 і до сьогоднішніх днів директором школи є Гайдук Ірина Іванівна .

На всіх ділянках роботи колективу школи відчутний творчий підхід у реалізації нових форм і методів організації та проведення навчально–виховного процесу із застосуванням досягнень педагогічної та психологічної науки.